Royal Pop Party Rock!/ Royal Ball Dance Party
S1 E3: The day has finally come...it's time for the royal ball! The Wonderwood besties are nervously practicing for their performance and they cannot seem to agree on how to dance. Finally, it's time to go on stage. After some tense moments, the Enchantimals put on an incredible performance and dance the night away: it's a Royal Pop Party Rock dance performance unlike anything ever seen before!