Royally Sucked
S7 E4: While showing a Hollywood Hills estate, David and James cross paths with an infamous ne'er-do-well who brought shame on the Royal Family. Josh Flagg finds himself caught in the middle of close family friends who are at odds over the type of home they want to purchase. With inventory at an all-time low, Josh Altman's assistant, Mikey, goes undercover to snag a listing.