Rubber Room
S20, E23: When Lieutenant Anita Van Buren (S. Epatha Merkerson) discovers a blog site featuring video of an alarming amount of explosives, Detective Cyrus Lupo (Jeremy Sisto) and Detective Kevin Bernard (Anthony Anderson) race against time to find the anonymous blogger before plans to blow up a school are put into action. The Department of Education’s refusal to take the threat seriously and resistance from the teachers’ union further complicate the investigation. Fortunately, an administrative assistant at the teachers’ union, Alicia (guest star Lindsey Vonn), gives the detectives a tip to lead them in the right direction. Meanwhile, Lieutenant Van Buren struggles to keep her personal issues from becoming public. Also Starring: Sam Waterston (D.A. Jack McCoy), Alana de la Garza (A.D.A. Connie Rubirosa) and Linus Roache (A.D.A. Michael Cutter).