Girlfriends' Guide to Divorce Rule #33: When in Doubt, Run Away
S1, E6: A photo shoot for Phoebe’s (Beau Garrett) Infant Fabuleax jewelry line takes the ladies on a trip to Vegas. Abby (Lisa Edelstein) is cleansing and is determined to work on her next book. Lyla (Janeane Garofalo) awaits the recommendation of the caseworker in her custody battle.