Rule #4: Royals Don't Go Rogue
S1, E4: Thelma confronts GS at the Black Alumni Reunion; when Auntie Sheilah hosts a kickback, Abigail decides to crash the party; the sisters make a permanent decision that is a shocking surprise for Akili and Delali.