Rules of the Game
S2, E19: When Reenie’s client, Leo Sharf (recurring guest star Pej Vahdat), hires Colter to track down his missing assistant before his company launch, the case takes a personal turn and Reenie becomes entangled in a deadly vendetta threatening both of their lives.