Runaway Shuttle / Surfin' the Whirlpool
S1, E4: Miles and Merc volunteer to rescue a trapped pilot before his ship crashes into Jupiter's fiery moon. While on a father son surfing trip, Miles and Leo escape the Zuma Whirlpool.