Rusty and the Floating School/Rusty vs. Mega Frankford
S2 E24: When Frankie accidentally levitates the school, Rusty and Ruby have to find a way to get it – and everyone inside – back on the ground.Frankie builds a giant Frankford robot, but the robot's power source overheats, threatening to stink up the town.