Rusty Rivets Rusty's Hide-And-Ghost-Seek/Halloween Hero
S3, E14: Rusty and Ruby must figure out a way to stop an invisible mech suit. Frankie's newest invention malfunctions on Halloween, threating to ruin the best night of the year. How will Rusty and Ruby save Halloween?