S2 E15: Ben and Xander are left dealing with a shocking discovery about Chris and his connection to the military. Meanwhile, Helen and Maddie reluctantly seek help from the hybrids as the threat of extinction looms over the mermaids. Ryn encounters the journalist who continues to chase his theories on mermaids to increasingly desperate ends.