Same Exactly
S1, E12: Ray and Avi find Eddie on the run with Sully's money. Mickey gets kicked out of Bunchy's apartment. Later, Ray puts the word out that America's Most Wanted has been spotted in Santa Monica. Abby and the kids hide out at a swank Malibu resort. Ezra proposes to Deb.