San Francisco: The Golden West
S1 E4: Eric arrives in San Francisco to uncover the city's most beloved icons. He operates the cable cars, whips up Ghirardelli chocolate, explores Chinatown's hidden gems with a local, and restores a Victorian home for a nostalgic puzzle that tells a new story.