Army Wives Scars & Stripes
S4, E2: Joan’s healing takes longer than anticipated, leaving Roland feeling emotional about not being with her. Roxy is stressed about the financial burden that a new baby will have on the family, so Trevor offers to get a second job. With the help of Claudia Joy, Roxy is determined to get the ban lifted on the Hump Bar.