Search for the Afterlife: Heaven and Hell
S1, E1: Seeking evidence of the afterlife, Josh Gates enters an ancient Roman "Gate to Hell" that still claims victims. In New York, a medical doctor shows how consciousness survives death. In California, a gifted medium shocks Josh with a message from beyond.