S1 E12: Dutch returns with a plan to broadcast Eph’s warning about the vampiric plague. However, they face a new threat when Eichhorst launches his own attack against the pawn shop. Palmer receives a special visitor, and Gus gears up for the on-coming fight but discovers there’s another mysterious factor involved.