Can I Get a Witness?
When a million dollar casino heist takes a deadly turn, Riggs befriends the only credible witness, an eight-year-old boy, and takes him into his care. On the flip side, Murtaugh pulls some dangerous stunts in an attempt to prove to everyone that he can be a motorcycle guy. Meanwhile, Riggs contemplates what to do with the money he received from selling his home in Texas.