S10 E1: Season 10 explodes back onto the airwaves where the Robot Chicken Writers tell us what can take down the Teenage Mutant Ninja Turtles. Popeye and crew get rebooted to fit in with today's audience. And Bitch Pudding takes on the role of a Handmaid.