S10 E13: A vengeful spirit starts killing people through various electronic devices. Sam and Dean discover who was accidentally killed and why this ghost is seeking revenge on a group of college students but what they can’t figure out is how he’s doing it. With three dead, the brothers must stop the ghost before he claims his next victim.