S2 E15: When Jan (Melora Hardin) visits the office to conduct a "women in the workplace" seminar with the female Dunder Mifflin employees, Michael (Golden Globe nominee Steve Carell) takes the guys down to the warehouse for some "male bonding." Jenna Fischer, John Krasinski, B.J. Novak and Rainn Wilson also star.