S2 E2: The Time Team chases Rittenhouse to a stock car race in the 1950s where Wyatt learns that his favorite race car driver is actually a Rittenhouse sleeper agent on a mission to destroy the American car industry. To stop the Rittenhouse plan, Wyatt, Lucy and Rufus team up with Wendell Scott, the first African American NASCAR driver.