S2 E4: When Tanya receives an impromptu invite from dashing ex-pat Quentin, Portia finds herself spending the day with his beguiling nephew, Jack. After returning from her trip with Daphne, a relieved Harper is blindsided by a piece of evidence from Ethan’s night out. Meanwhile, a suddenly guilt-ridden Lucia tries to keep Mia on a righteous path.