Toof
Having tracked down Terri, Cardinal gains her trust. Terri’s recovered memories give he and Delorme new information to work with and they make progress tracking Terri’s shooter – and her brother, Kevin. But is Kevin an innocent victim, or part of the plot to kill her? Meanwhile, Cardinal’s personal life draws his attention away from the case and Delorme gets tragic news – and an unexpected lead.