S2 E6: After admitting their marriage needs work, Ethan grows suspicious of Harper and Cam. As they look forward to a lavish party at Quentin’s Palermo estate, Tanya gives Portia an opaque warning about Jack. Meanwhile, the Di Grassos head out in search of distant Sicilian relatives, but Dominic bristles when Albie invites Lucia along as their translator.