The King of the Delta Blues
S2 E6: When Rufus and Jiya add a fourth seat to the Lifeboat, for the first time ever, Connor Mason joins the team as they travel back to the dusty backroads and smoky juke joints of the Depression-era South to rescue the life and legacy of Robert Johnson, who, legend has it, bought his musical genius from the devil for the price of his soul. Meanwhile, Agent Christopher keeps Wyatt in the present to execute a dangerous raid on Rittenhouse headquarters.