S2 E9: As the Carringtons track down a dangerous enemy on Christmas Eve, Fallon (Elizabeth Gillies) and Blake (Grant Show) clash on how to best handle the situation, stirring up unresolved grievances. Meanwhile, Cristal (Ana Brenda Contreras) suspects Alexis (Nicollette Sheridan) may not be telling the whole truth to the authorities, and Kirby (Maddison Brown) is cast out by Anders (Alan Dale) for having an immature reaction to the grave situation at hand.