Anything Short of a Blow to the Head
S3 E2: After struggling to produce authentic bills, Ah Sahm and Young Jun receive valuable printing advice from an unexpected source. Unbeknownst to the Hop Wei, the Secret Service begins to track counterfeit currency in San Francisco, and Mai Ling mingles with a new crowd.