Napoleon's Boney Parts
No one knows who killed Metzger. Meanwhile, McManus hires his friend Sean Murphy as a C.O. and he launches a boxing program. Hill faces a dilemma when a new inmate reveals that he murdered an entire Italian family. Adebisi sticks Nappa with an AIDS-infested hypodermic.