S3 E9: Kay and Victor connect, while Clara (recurring guest star BETHANY ANNE LIND) broaches a difficult subject with Cliff. Following her confrontation with Rita, Madame Rouge attempts to get back in the good graces of the Brotherhood of Evil, forcing the Doom Patrol to reckon with the growing target on their backs.