S5 E4: Eager to get answers, Jake unexpectedly crosses paths with someone he thought he'd never see again. Meanwhile, Huck and Quinn recruit a familiar face to help smooth over the media storm surrounding Olivia, and Fitz quickly finds out the true cost of mercy when he discovers not everyone fully supports his actions.