S7 E14: After Air Force Two's extraordinary safe landing, Cyrus takes his victory lap as America's newest hero, and Mellie demands that the Oval stop at nothing until justice is served. Meanwhile, Liv tries to bridge the gap with the Gladiators by disclosing her theory behind the hijack and Cyrus's true intentions.