Season Two: Episode Four
S2, E4: Following the revelation that evidence was found on Taylor's clothing, the parents of the basketball players and faculty of The Leyland School prepare for invasive DNA testing on the team. The impending test forces Eric to make a painful revelation, while at the same time, Taylor attempts to return to normalcy as he matriculates back into a local public high school.