Season Two: Episode Two
S2, E2: Hours after Anne places a 911 call seeking help for her son, Taylor, she begins the byzantine process of getting authorities to pay attention to the alleged crime. Meanwhile, Leslie works to position The Leyland School ahead of the forming investigation, Terri has an intervention with son Kevin, and Eric's true self is revealed.