Selena + Chef Selena + Jordan Andino
S2, E6: New York City-based TV chef and judge Jordan Andino lights up Selena's kitchen with a meal that embodies the unique flavor profile of Filipino cooking: chicken adobo with jasmine rice followed by jackfruit and plantain turon for dessert. As Selena taps into some unexpected technical talent, Jordan consults the real expert, his grandma, to see if they got these classic Filipino dishes just right.