Dead Girl Walking
George suffers reaper's remorse and tries to quit her new job only to find there are consequences when she shirks her reaper duties. Determined to make her so-called afterlife work George attempts to get a real job to support herself and once again reluctantly graces Dolores Herbig's doorway at the Happy Time Temp Agency.