Seth and Apep
S9, E15: Mac and the team partner with D.B. Russell to outsmart Christine's kidnappers before they run out of time to save her life, in the second part of a two-part crossover. Ted Danson guest stars as CSI D.B. Russell. (TV-14 L, V)