Portlandia Sharing Finances
S4, E1: A young woman (Kirsten Dunst) is haunted by very informed ghosts. Doug and Claire make a big commitment to one another. Kath and Dave make the most of fifteen minutes. Sandra finally finds a soulmate. Fred is visited by a Date Fact Checker.