She Knows
S2 E4: Celeste accuses Mary Louise of overstepping boundaries with Jane. Renata endures a prying court hearing with Gordon. Jane opens up to Corey at Amabella’s disco-themed birthday party. Madeline continues to try to make things right with Ed.