Ship Ahoy
S1 E1: There is a ship in the horizon. Captain commands the pirates to prepare an attack. The preparations fail because they can't load the cannon right. Uncontrolled firing starts fires everywhere and breaks the main mast in half. The approaching ship is revealed to be a friendly whale, who puts out the fires with its spout.