Ship-Faced
S12 E7: The women set sail aboard Dorit's luxury yacht in Mexico, but Erika goes overboard with her partying and winds up three sheets to the wind. Diana admits to Kyle that her temper is still burning hot at Sutton. Garcelle springs a surprise on Lisa, who turns the tables with a stunning admission of her own. Crystal vows to stop holding onto the past.