Showdown at the Hoedown
S4 E10: Robyn confronts Gizelle about throwing her under the bus with Ashley, meanwhile Candiace and Chris have a fight of epic proportions. Katie hosts the ladies at a Potomac hoedown, but breaking news about Michael overshadows the event and one housewife is left feeling vindicated.