Silence of the Sonograms
S6 E13: With the Legends on high alert and an unwanted guest in their custody, Ava is tasked with the interrogation while Nate and Sara watch. Meanwhile, Mick struggles with the terrible pain in his head, so Gary tries to manage it the best he can. Lastly, Zari enlists Astra and Spooner to help figure out what’s going on with Constantine.