Sister Act / Spike's Nightscare / Cuddle Bunny
S8 E6: Angelica is the only one without a brother or sister and auditions the babies for the role of her sibling. Spike is having a 'nightscare'. Kimi falls in love with a donkey pinata and the Rugrats try to help her save it.