Sisterhood
S7, E15: When the Candy Killer attacks, Ivy has to risk what remains of her family, while Jacinda and Henry grow closer and Roni questions her relationship with Samdi. Meanwhile, Drizella faces an unthinkable challenge in her attempt to join the Witch's Coven.