Six-story Hotel in Virginia
S1, E3: Robert Kulp, Mike Whiteside and the Black Dog crew salvage the Robert E. Lee Hotel, a six-story luxury hotel built in 1926 in Lexington, VA. Key finds include a peg leg sink, French doors and pelican urinals.