Skating the Moroccan capital
S1 E2: The biggest-ever skate tour of North Africa continues as Ryan Lay, Kris Vile, Jost Arens and Klaus Bohms depart Tangier to skate the capital city of Rabat, home to to Moroccan skater Nassim Lachhab.