S4, E15: When a body is uncovered during a beach volleyball tournament, the evidence leads Horatio to his nemesis, Walter Resden, who is now targeting one of his past victims. Horatio must deduce why Resden has returned and find a way to stop him for good. Meanwhile, Delko and Natalia's relationship takes an unexpected turn when she thinks that she may be pregnant.