Sleep Mode
S1, E4: Scooter snaps awake to discover that he's nodded off during an all-nighter for The Muppets' newest streaming delivery. Desperate, he turns to The Muppets' wild man, Animal, to help stay awake. Miss Piggy interviews Aubrey Plaza and reveals the joy of self-care. Bunsen and Beaker put forth some sound science. The Swedish Chef uncovers the secrets of Spaghetti Carbonara.