Sloppy Apps
S3, E3: Neatness is always important in plating, but with sloppy joes as a mandatory ingredient in the first round, the judges, food blogger Siri Daly, actress Cheryl Hines and chef Geoffrey Zakarian, must excuse some sloppiness!