Smile!
S1, E6: It's hard for cute little Primula, she wants to spend time with Rin, too. Day after day she watches as Rin and his friends head off for school, her age and her awkwardness leaving her stuck home alone. She's never complained, but then again she never really seems to open up about anything. While the girls plan a trip to the lingerie shop, Rin may have a more fitting solution.