Smoke Under Ice
S1 E2: SHAMROCK's electrical fire forces a diver's emergency ascent. THE CLARK's rookie ice divers gasp for air. THE LAZY GATORS's Joe finds a huge "picker", but their operation grinds to a halt when an accidentally sucked up boulder clogs the hose.